Apple vagy Google: melyik a világ legértékesebb márkája? A technológiai szektorban régóta versengenek az óriások, és a kérdés: "Apple vagy Google?" sokakat foglalkoztat. A két vállalat nem csupán innovatív termékeivel, hanem hatalmas piaci értékével is k


Negyedik alkalommal készítette el a Kantar Millward Brown médiapiaci kutatóvállalat a világ legértékesebb márkái kutatást.

A "BrandZ Top 100 Legértékesebb Globális Márkák" felmérés legfrissebb eredménye ismételten megerősítette az Apple vezető pozícióját, most már negyedik alkalommal. A technológiai óriás márkájának értéke elérte a lenyűgöző 1300 milliárd dollárt, ami egy év alatt 28 százalékos növekedést jelent. Ezt az eredményt az MTI számolt be.

Idén is második a listán a Google, amelynek értéke 25 százalékkal, 944,1 milliárd dollárra nőtt. A harmadik a Microsoft 884,8 milliárd dollárra (+24 százalék), a negyedik pedig az 50 százalékkal, 866,1 milliárd dollárra dráguló Amazon. Az ötödik helyre az Nvidia került, értéke mintegy 150 százalékkal, 509,4 milliárd dollárra ugrott. A hatodik a listán a Facebook, a hetedik pedig az Instagram 300,7 milliárd, illetve 229 milliárd dolláros értékkel.

Related posts