Az Opelt egyáltalán nem érdekli, hogy több mint kétmillió ember véleménye formálta a márkát.


Baukó Attila, művésznevén Azahriah, nemrégiben egy megosztó megnyilvánulást tett, amelyben a Fidesz támogatóit sértő megfogalmazásokat használt, és őket értelmileg, valamint mentálisan visszamaradottaknak titulálta. Az előadó azonban gyorsan észlelhette, hogy a közönsége jelentős része mélységesen felháborodott a kijelentései miatt, ezért úgy döntött, hogy eltávolítja a bántó szöveget. Végül, bár sajátos módján, de elnézést kért a történtekért.

A 2024-es európai parlamenti választásokra reflektálva, az előadó több mint kétmillió magyar embert mentálisan visszamaradottnak minősített. Eddig már felkerestük azokat a vállalatokat, amelyek a koncertjein és a róla készült film plakátján támogatóként jelentek meg, hogy megosszák véleményüket a zenész álláspontjáról. Mivel nem érkezett válasz, a cégvezetőknek is írtunk. Most pedig újra megkerestük azokat a szponzorokat, akik korábban elmaradtak a válaszadással.

Arra voltunk kíváncsiak, hogy milyen meglepetések rejlenek a világ különböző sarkaiban.

Az Azahriah-film plakátján látható Opel, valamint a cég magyarországi vezetője nem reagált a lapunk által feltett kérdésekre. Ez arra enged következtetni, hogy a téma számukra lényegtelen, így úgy tűnik, nem zavarja őket, hogy több mint kétmillió potenciális ügyfelet mentálisan visszamaradottnak titulálnak. Az Opel ügyfélszolgálatától korábban egy automatikus válasz érkezett, amelyben hangsúlyozták, hogy minden ügyfél fontos számukra, és amint rendelkezésükre áll a szükséges információ, azonnal válaszolnak.

Related posts