Hamarosan a magyar magánvasúttársaság szolgáltatásai kilenc különböző országra terjednek ki. - Világgazdaság

A hazai vasúti infrastruktúra fejlesztése szempontjából kritikus a jelentős vasúti árufuvarozási igényekkel jelentkező új gyárak kiszolgálhatósága, a nekik szállítandó, illetve az általuk feladott áruk versenyképes fuvarozhatósága vasúton - mondta a Világgazdaságnak adott interjúban Horváth Ottó, a CER Cargo Holding vezérigazgatója. Az általa vezetett vasúttársaság az idén két újabb európai országban vetné meg a lábát.
Idén újabb bővítési lépéseket tervez a CER Cargo Holding, amely a hazai magánvasúti szektor egyik úttörője. A tervek szerint az év második felében már a kilencedik európai országban is pozíciókat foglal el. A társaság működési körülményeiről és jövőbeli terveiről Horváth Ottó, a cég vezérigazgatója osztotta meg gondolatait a Világgazdaság hasábjain.
Mely elemei a hazai vasúti és logisztikai infrastruktúrának igénylik a legnagyobb mértékű fejlesztést a CER szempontjából?
Az egyik leglényegesebb szempont a megbízhatóság, amely számos tényezőt foglal magában. Ide tartozik például...
A fejlesztés szempontjából kulcsfontosságú, hogy az új gyárak, amelyek jelentős vasúti árufuvarozási igényekkel bírnak, megfelelően kiszolgálhatók legyenek. Ennek részeként elengedhetetlen a számukra szállítandó, valamint az általuk feladott áruk versenyképes fuvarozhatóságának biztosítása a vasúti hálózaton.