Idén jelentős fejlődésen ment keresztül a Lego, Magyarországon pedig egyedülálló alkotások születtek. - Világgazdaság


A Lego egy igazán figyelemre méltó évet hagyott maga mögött, és a jövő évben még nagyobb kihívások elé néz. 2024 első felében olyan jelentős növekedést értek el, amely lehetővé tette számukra, hogy komoly szereplővé váljanak a globális játékpiacon. A VG-Exkluzív keretein belül Oláh Péter, a Lego Hungária Kft. marketingigazgatója volt a vendégünk, akivel a globális trendek, a fenntarthatóság fontossága és a különböző együttműködések témáit jártuk körbe.

Kivételesen mozgalmas évet zár idén a Lego: számos jelentős együttműködést jelentettek be, elkezdték megreformálni a játékkockák anyagösszetételét, több fontos lépést tette a környezettudatosság érdekében és nem utolsó sorban Magyarországon is sikerült teljesen egyedülállót alkotni. A magyar Lego-piac nem tér el a világ szintű trendektől: jelenleg nagyon sikeresek az új Botanikai szettek, de a Technic és a Duplo is - árulta el Oláh Péter, a Lego Hungária Kft. marketingigazgatója.

Oláh Péter kifejtette, hogy a Lego a világ egyik legdominánsabb játékgyártója, amely szinte minden országban népszerűséget élvez.

A marketingigazgató hangsúlyozta, hogy a vállalat számára kiemelkedően fontos a környezetvédelem, ennek érdekében portfóliójuk már 20%-a újrahasznosított anyagból készült. Az együttműködésekről szólva kiemelte, hogy 2024 legjelentősebb fejlesztése a Fortnite és a Forma-1 közötti partnerség, amely 2025-ben veszi kezdetét. Zárásként megemlítette a Deák Ferenc téren látható, életnagyságú Lego-villamost is, amely lenyűgöző módon 1,8 millió kockából állt össze.

A beszélgetésben szó esett:

A beszélgetés teljes változatát az alábbi linken hallgathatják meg:

Related posts