A Mansory egyedülálló stílusban alakította át a G osztályt, létrehozva egy lenyűgöző kabriót, amely a prémium autók világában is kiemelkedik.

A Mansory Speranza nem csupán egy újabb tuningprojekt, hanem egyedi látványosság is, amely a Mercedes-Maybach G 650 Landaulet inspirációját követi. A hagyományos tuningcégek extravagáns stílusához hűen, a karosszéria nem lett megnyújtva; a dizájn során "csupán" a tetőt távolították el. Az alvázas felépítés ellenére a karosszéria teherhordó funkciót is betölt, így a vázszerkezet megerősítése komoly kihívást jelentett - különösen terepjáróként, ahol a strapabíróság kulcsfontosságú. Az autó hátsó ajtóinak mögött elhelyezett háromszögablakos oldalelem nemcsak a tetőmechanizmus egyszerűsítését szolgálja, hanem a hátsó utasokat is védi a menet közbeni szélzajtól. A vászontető több színvariációban elérhető, és több rétegű szigeteléssel rendelkezik, így nemcsak esztétikai, hanem praktikus előnyöket is biztosít.
Az utastér hátsó szegmense egyedi kényelmet kínál, két ergonomikus fotel formájában, amelyeket az eredeti elrendezéshez képest hátrább helyeztek el. Az ülések közötti konzol tartalma szabadon választható, így a megrendelő saját igényei szerint alakíthatja ki a teret. Természetesen, aki a gyári üléspad mellett dönt, az is megteheti. A szín- és kárpitválasztás terén teljes szabadságot élvez a vásárló, sőt, az első példányon még a biztonsági övek is a Mansory emblémáját viselik, így hangsúlyozva a prémium minőséget.
A Mercedes-AMG G 63 alapján épített Mansory Speranza esetén a 4,0 literes V8-as biturbó teljesítményét 585 Le/850 Nm-ről 820 LE/1150 Nm-re növelték, ez már elég ahhoz, hogy a négyajtós kabrió G osztály 4,0 másodperc alatt gyorsuljon 100 km/órás sebességre, a végsebesség elektronikusan korlátozott 250 km/óra. A kerékjáratokba a tuningcég FC.5-ös felnijei kerültek 10×24 col méretben, az abroncsok 295/30 méretűek.