Azahriah menedzsmentje kétszeresére növelte a bevételeit.


A tavalyi 93 millióról 180 millióra nőtt a Supermanagement nyeresége, derül ki a cég éves beszámolójából. A cég éves nettó árbevétele szintén közel a duplájára, 813 millió forintról 1 milliárd 589 millió forintra nőtt. A cég bevételét a tulajdonosok osztalék formájában fel is vették.

Ahogy tavalyi írásunkban már említettük, a Supermanagement 2024-es jelentésében Azahriah lenyűgöző sikerei dominálnak, különösen a Puskás Arénában tartott háromrészes koncertsorozata. Ez a történelmi esemény nemcsak a közönséget varázsolta el, hanem pénzügyi szempontból is kiemelkedő volt, hiszen a bevételek megközelítették a 2 milliárd forintot, melyből 600 millió forint nyereséget könyvelhettek el.

Azahriah tavaly októberben jelentette be, hogy szünetet tart, és a múlt hét hétfőn izgalmas hírt osztott meg: idén ősszel visszatér egy nagyszabású koncerttel az MVM Dome-ban. Tegnap pedig váratlanul megnyílt a jegyvásárlás lehetősége azok számára, akik a tavalyi koncerten részt vettek, hiszen a repohárjukon található QR-kód segítségével juthattak hozzá a belépőkhöz. A Supermanagement ezután bejelentette, hogy Azahriah nemcsak egy, hanem két koncertet is tart az MVM Dome-ban, mivel az első eseményre a jegyek szinte azonnal elkeltek.

Related posts