A Mignatta Rina egyedülálló módon ötvözi a hagyományos receptek báját a modern technológia vívmányaival.


A múltban is lenyűgözően sikeresek voltak azok az autók, amelyek az amerikai innovációt elegáns karosszériába öltöztették. Most az olasz Automobili Mignatta lép színre, első alkotásukkal, a Rina névre keresztelt roadsterrel. Az autó alapját egy karbon monocoque váz adja, amelyre egy szintén karbonból készült karosszéria kerül. Tető nincs, helyette az ajtókárpitokban találhatóak a sisaktárolók, így a vezetők szabadon élvezhetik a szellős vezetési élményt. Az analóg műszerek elegáns egyszerűséggel tájékoztatják a sofőrt a legfontosabb adatokkal, biztosítva, hogy semmi se vonja el a figyelmét a vezetés izgalmáról. A sebességmérő a két ülés között elhelyezett gerincen kapott helyet, így mindig szem előtt van.

A hosszú orrban a Ford 5,0 literes Coyote V8-asán alapuló, de az olasz Italtechnica által átdolgozott szívómotor dolgozik, amihez hatfokozatú kézi kapcsolású váltó csatlakozik, és természetesen van részlegesen önzáró differenciálmű is. Az Automobili Mignatta szerint a változtatások a légcsere megkönnyítését és a tömegcsökkentést szolgálják. Pontos teljesítményadatot nem közöltek, csak annyit, hogy a teljesítmény/tömeg arány megközelíti a 2-t, sajnos tömegadat sincs még. Mindössze évi harminc darab Rina roadster gyártását tervezik, a vásárlók szabad színválasztást is kapnak majd az egyelőre meg nem nevezett áron.

Related posts