Valóban, a kínai fiatalok ilyen autóra vágynak?

A kínai autópiac túltermelése során a márkák gyorsan jönnek és mennek, és az Aishang egy erőteljesen telített szegmensben próbál meg valami igazán vonzót bemutatni. Az új elektromos márka bevezetése Kínában kockázatos vállalkozás, hiszen a kereslet már régóta nem tart lépést a folyamatosan növekvő kínálattal, ami árcsökkentési spirálba taszította a gyártókat. Ezenfelül az állami támogatások csökkenése számos autógyártót a csőd szélére sodort. Mégis, a Wuling optimistán tekint az Aishang A100C piaci debütálására, amelyet kifejezetten a városi fiatalok számára terveztek. Az újonnan érkező márka célja, hogy megfizethető autókat kínáljon, különösen a fiatal vásárlók igényeire szabva. Az A100C dizájnja már első ránézésre is figyelemfelkeltő, hiszen kis mérete miatt ideálisan illeszkedik a városi életstílushoz. A háromajtós, de négyüléses modell mindössze 3,29 méter hosszú, míg a tengelytávja két centivel kevesebb mint két méter. Még így is, a cégcsoporton belül nem a legkisebb, hiszen a Wuling Mini EV, a világ egyik legnépszerűbb elektromos autója, még ennél is rövidebb – 29 centivel. Az A100C egyetlen villanymotorral rendelkezik, amely 48 lóerő és 83 Nm nyomaték teljesítményével hajtja az apróságot. Az akkumulátor kapacitása 17,65 kWh, ami lehetővé teszi, hogy a kínai normák szerint egy töltéssel 220 kilométert tegyen meg. Bár az árát még nem jelentették be hivatalosan, várhatóan 4-4,5 millió forint közötti összegért lesz elérhető a kereskedésekben.