Tudta, hogy az Erste mobilalkalmazásával most már könnyedén befizetheti csekkjeit?

Nem kell a postára menni, nem kell adatok bepötyögésével bajlódni.
A Magyar Posta és az Erste Bank együttműködésének eredményeként új digitális lehetőség nyílik meg a felhasználók előtt: a mobilaalkalmazásokba integrálható QR-kódos csekkbefizetés. Az Erste közleménye szerint szeptembertől a George mobilapplikációban is hozzáférhetővé válik ez a szolgáltatás, amely egyszerűsíti a postai csekkek befizetésének folyamatát, lehetővé téve, hogy mindezt gyorsan és biztonságosan, közvetlenül a telefonunkról intézhessük.
Az okostelefonos alkalmazásokba integrált csekkbefizetési funkciók a lakossági igényekre reagálnak: egy friss, a Magyar Posta megbízásából készült kutatás eredményei szerint a számlafizetők 58 százaléka már most is előnyben részesíti az online megoldásokat.
A George applikációba integrált, postai QR-kódos csekkbefizetés lényege, hogy a felhasználó a csekken található QR-kódot a George App megnyitása után a telefon kamerájával beolvassa, így a befizetés adatai automatikusan megjelennek az alkalmazásban - ezzel minimalizálva a hibázási lehetőséget, gyorsítva a folyamatot, és teljes értékű online alternatívát nyújtva a postahelyi ügyintézésre.
A csekkes befizetés továbbra is a legelterjedtebb számlafizetési módok közé tartozik hazánkban, főként a papíralapú számlák esetében, amelyekből a lakosság körülbelül 60%-a még mindig rendszeresen kap. Ugyanakkor a felhasználók 75%-a már különböző csatornákat is használ a tranzakciók lebonyolítására, ami folyamatosan növekvő igényt teremt az integrált megoldások iránt. A Magyar Posta célja, hogy a már elérhető iCsekkhez hasonló QR-kódos csekkbefizetési lehetőséget biztosítson banki alkalmazásokon keresztül is, ezzel elősegítve az egyszerű, kényelmes és biztonságos digitális ügyintézés elterjedését.