Emlékszel még a '90-es évek tuning kultúrájára? Ha igen, akkor ezt a BMW 850i-t neked találták ki! Ne habozz, merülj el benne és éld át újra azt az időszakot!
Amely a '90-es és korai 2000-es évek tuningstílusával van felvértezve.
A BMW 850 E31 modellje a 850-es sorozat csúcsragadozója, és nem véletlenül vált a rajongók kedvencévé. A mai napig lenyűgöző megjelenése, sportos karaktere és vezetési élménye mind-mind a gyárból kikerülő tökéletesség bizonyítékai. Azonban a '90-es évek és a korai 2000-es évek tuningőrülete ezt a remekművet sem kerülhette el. Most pedig az Egyesült Királyságban egy új kalandra vár, hiszen a tulajdonosai megválnának tőle.
Valljuk be, mai szemmel ezek autótuningok már nem szépek. De mégis illik tisztelni ezt a korszakot, főleg, hogy akkor sokan nem tartották rondának az olyan lökhárítókat, mint ami ezen az E31-en van. Az autón több a légbeömlő, mint falunapon a verekedés. Az E31 igényes féklámpáit három-három gomb-szerűekre cserélték, amelyek ránézésre nincsenek is egy vonalban.
A lökhárítók itt-ott viseltesek, sőt, néhány helyen már eltörtek, a csomagtérajtó pedig gyanúsan ferde helyzetben lóg. A rikító sárga fényezésre ragasztott apró matrica úgy elhalványult, mintha a nap éveken át szívta volna ki belőle az életet, akár a kocsma előtti Coca-Colás körasztalok festékeit.
Belül valamivel jobb a helyzet, már ami az állapotot illeti. A sárga-fekete műszerfal még egészen ízléses lehet, de mindenki döntse el maga, hogy ez szép így, vagy sem.
Az autóban egyébként az eredeti öt literes V12-es motor van hatsebességes kézi váltóval együtt, vagyis még akár meg is érné felújítani, főleg, hogy 15 ezer fontot, vagyis 7,5 millió forintot kér érte a Signature Motor Company. Itthon jelenleg a legolcsóbb manuális váltós, V12-es darab 14 millió forintba kerül, de az természetesen sokkal jobb állapotnak örvend.